OBS Mesch

Lees meer over ons

Onderwijsteam

Ons schoolteam bestaat uit een interim directeur, groepsleerkrachten en interne begeleider. Alle leerkrachten werken in deeltijd, waarbij er maximaal twee verschillende leerkrachten voor een groep staan. Het schoolteam krijgt deskundige hulp van o.a. logopediste, ambulante begeleiding en onderwijsbegeleidingsdiensten.

Bekijk ons schoolteam
MR

Op onze school bestaat de MR uit vier personen: twee personen die zitting hebben namens de ouders en twee personen die zitting hebben namens het personeel.  In haar eigen reglement staat omschreven op welke gebieden de MR advies of instemming kan geven aan het bevoegd gezag.

Bekijk onze MR
Ouderraad

Deze bestaat alleen uit ouder(s)/verzorger(s). De ouderraad bestaat uit tien personen. Zij organiseren allerhande zaken die het schoolse leven extra aangenaam maken en hebben op onze school een geweldige ondersteunende taak.

Bekijk onze ouderraad

Alleen ga je sneller, samen kom je verder!

Grijzegraaf 12
6245 KG